CONDIȚII DE GARANȚIE

Politica de garanție se aplică numai dispozitivelor originale achiziționate pe teritoriul Republicii Moldova. În cazul în care apare o defecțiune ca urmare a utilizării normale a dispozitivului în perioada de garanție, OPPO va oferi utilizatorului întreținere gratuită.

Obligații de garanție

  1. Pentru reparații sunt utilizate numai piese de schimb noi.
  2. Perioada de garanție pentru piesa înlocuită este stabilită pentru aceeași durată ca pentru produsul principal, cu excepția cazului în care contractul prevede altfel, iar perioada de garanție este calculată de la data emiterii acestui produs către consumator la finalizarea reparației.
  3. Piesa înlocuită va primi o nouă perioadă de garanție, așa cum este specificat în politica de garanție a produsului.

 

Principiile serviciului de garanție

  1. Pentru a confirma eligibilitatea pentru service gratuit în garanție, trebuie să aveți un card de garanție și o chitanță completată corect de către dealer. Vă rugăm să păstrați documentele pentru întreaga perioadă de garanție.
  2. În absența documentelor care confirmă dreptul la service în garanție, garanția pentru produs va fi calculată de la data „înregistrării electronice” sau absența acestuia în termen de 15 luni de la data fabricării dispozitivului.
  3. Accesoriile precum manualul de utilizare sau cardul de garanție nu sunt acoperite de garanție.
  4. Bunurile cumpărate în afara Republicii Moldova nu sunt supuse serviciului de garanție. Contactați locul de cumpărare al dispozitivului.
  5. Accesoriile (husa, folie de protecție pe sticlă, carcasă din piele) și așa mai departe pot afecta funcționarea normală a dispozitivului, caz în care puteți solicita înlocuirea acestor accesorii fără a înlocui dispozitivul în sine.
  6. Toate componentele, piesele și accesoriile înlocuite în perioada de garanție devin proprietatea companiei.

 

Garanția este nulă

Garanția pentru dispozitiv este valabilă numai dacă sunt respectate instrucțiunile de utilizare. Această garanție nu acoperă daunele provocate de om sau dacă are oricare dintre următoarele condiții:

  1. Dacă perioada de garanție a expirat;
  2. Dacă utilizatorul nu poate furniza un card de garanție sau un document care confirmă achiziția;
  3. Dacă garanția este oferită de organizații care nu au primit acreditare oficială OPPO sau certificare;
  4. Telefonul este deteriorat ca urmare a utilizării necorespunzătoare (căderea, pătrunderea lichidului în interiorul telefonului, deteriorarea mecanică etc.);
  5. Dacă daunele au fost cauzate de forță majoră (cum ar fi inundații, incendii, cutremure și fulgere);
  6. Dacă defectul este cauzat de încălcarea de către consumator a regulilor și condițiilor de utilizare și depozitare a telefonului (utilizarea la temperaturi extreme, utilizarea accesoriilor de la alți producători etc.);
  7. Dacă defectul a apărut din cauza uzurii naturale a pieselor în timpul funcționării (carcasă, tastatură, ecran, antenă și alte accesorii);
  8. Dacă sunt cauzate defecțiuni, daune și defecte din cauza dezasamblării independente, a modificării dispozitivului, a acțiunilor neglijent (inacțiune) ale consumatorului sau ale terților;

 

Informații importante privind returnarea dispozitivului pentru reparații

  1. La predarea dispozitivului pentru reparații, vă rugăm să furnizați un document care să confirme achiziționarea bunurilor și chitanța originală (chitanța trebuie să aibă un semn al organizației de la care a fost achiziționat dispozitivul, un document care are semne de falsificare sau corectare va fi considerat nevalid). Numărul de serie IMEI de pe cardul de garanție nu trebuie să prezinte semne de deteriorare sau reparare, altfel garanția va fi invalidă.
  2. Înainte de a trimite dispozitivul pentru reparații, vă recomandăm cu tărie să faceți o copie de rezervă a tuturor datelor pe care le stocați în memoria telefonului dvs. mobil (de exemplu, numere de telefon, mesaje text, imagini) pentru a preveni pierderea sau deteriorarea acestora în timpul procesului de service. Asistența ORRO și angajații săi nu sunt responsabili pentru pierderea, deteriorarea sau pierderea informațiilor de pe telefoanele dvs. Vă rugăm să vă asigurați că toate datele necesare sunt salvate. Pentru a vă păstra datele personale, nu transferăm, nu copiem sau verificăm informațiile și datele dvs. (excepția poate fi cazul când este necesar să efectuați serviciul) și rezervăm dreptul de a refuza furnizarea de servicii pentru conținut ilegal.

 

Alte informații

  1. În cazul în care telefonul a fost utilizat cu încălcarea regulilor de funcționare, a fost deteriorat de apă, s-a făcut o altă modificare și așa mai departe. Dacă a fost posibil să efectuați apeluri telefonice înainte de reparații, atunci problema este cauzată de o eroare și nu poate fi remediată. Serviciul pentru clienți poate solicita semnarea unui acord de reparații separat înainte de astfel de reparații;
  2. Dacă o politică de servicii intră în conflict cu legile și reglementările naționale, toate legile și reglementările din țara respectivă vor prevala.