OPPO devine partener oficial al UEFA

OPPO sponsor UEFA

Surprinde inspirația

OPPO este noul brand de tehnologie care va deveni partener global al competiției principale a UEFA, UEFA Champions League.
Vom lucra îndeaproape cu UEFA pentru a pune în evidență momentele de inspirație pe teren și în afara terenului în timp
ce îi ajutăm pe fani să vadă, să asculte și să împărtășească magia sezoanelor 2022-23 și 2023-24.

Găsește-ți strălucirea, inspiră-i pe cei din jur.

 

Inspirational games

18 iulie 2022 OPPO a anunțat că va devine partener oficial al UEFA pentru mai multe competiții gestionate de forul fotbalistic, inclusiv UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane.

 „Suntem încântați să colaborăm cu UEFA și să lucrăm împreună pentru a inspira fanii fotbalului în timpul competițiilor”, declară William Liu, Președinte Global Marketing, OPPO.

OPPO va lucra îndeaproape cu UEFA pentru a evidenția momentele importante care se petrec în joc și în atmosfera jocului, pentru a ajuta fanii să fie martori, să asculte și să împărtășească întâmplări esențiale de la turneele din 2022-23 și 2023-24.

Poziționarea UEFA Champions League „Best of the Best” se aliniază cu poziționarea OPPO „Inspiration Ahead”, care întruchipează determinarea mărcii în lupta pentru evoluție.

„Suntem încântați să îi urăm bun venit lui OPPO în familia UEFA, alături de cea mai mare competiție de club din lume – UEFA Champions League. OPPO este un lider global în tehnologia mobilă și împreună așteptăm cu nerăbdare să avansăm eforturile noastre de a conecta și inspira fanii fotbalului din întreaga lume”, adaugă Guy-Laurent Epstein, Director de Marketing, UEFA.

Unite sub campania “Inspiration Ahead” a OPPO, care se aliniază spiritului UEFA de a depăși provocările, ambele entități vor lucra împreună pentru a prezenta unghiurile nevăzute din spatele celor mai mari momente și pentru a inspira fanii fotbalului, într-o perioadă de incertitudine globală.

Parteneriatul va pune în valoare terminalele OPPO, seriile Reno și Find X5, echipate cu NPU de ultimă oră MariSilicon X, precum și produsele OPPO IoT noi și viitoare, cum ar fi căștile și un nou smartwatch al producătorului. Aceste dispozitive vor ajuta la implicarea fanilor fotbalului din întreaga lume, care vor putea descoperi un mod complet nou de a trăi UEFA Champions League.

Această nouă colaborare extinde parteneriatele sportive existente și ambițiile OPPO de a inspira și implica utilizatorii pasionați de sport. Producătorul de smartphone-uri este deja în al patrulea an de parteneriat cu Wimbledon și Roland Garros și este și partener global al Consiliului Internațional de Cricket (ICC).