Regulament Campanie – Garanția Extinsă de 5 Ani

Perioada campaniei: 22 martie – 31 august, 2021

Mecanica:

  1. Cumpără smartphone-ul OPPO de la distribuitor autorizat sau parteneri autorizați.
  2. Păstrează bonul de plată.
  3. Accesează https://oppomobile.md/garantie_5ani/ și completează formularul cu datele solicitate (doar telefoanele înregistrate participă în campanie):
    • Nume/Prenume;
    • Număr de Telefon;
    • E-mail;
    • Codul IMEI al telefonului;
    • Bifează că ești de acord cu regulamentul și prelucrarea datelor personale;
  4. După verificarea IMEI-ului, utilizatorul primește confirmarea pe e-mail;
  5. În campanie participă doar telefoanele procurate în perioada 22 martie – 31 august, 2021.
  6. În cazul unei defecțiuni de la producător sau soft, contactează Oppo Moldova Service Center, str. Columna 153, tel. 078 200 900.
  7. Pentru detalii privind condițiile Garanției extinse, accesează https://oppomobile.md/conditii-de-garantie/.

Condiții de garanție:

  1. Garanția extinsă de 5 ani se aplică doar la produsul achiziționat de la distribuitorului autorizat din Republica Moldova – DMLink SRL și partenerii săi oficiali https://oppomobile.md/partner_shops/. Produsele OPPO achiziționate în afara Republicii Moldova sau de la distribuitorii neoficiali nu sunt acoperite de garanție.
  2. În campania de Garanție 5 ani participă doar smartphone-urile OPPO, achiziționate în perioada promoției (22 martie – 31 august).
  3. La procurarea smartphone-ului OPPO, cumpărătorul va primi bonul de casă, garanția de 2 ani în conformitate cu legislația RM și un flyer informativ cu detaliile și condițiile campaniei (Garanției extinsă de 5 ani).
  4. Pentru a beneficia de Garanția extinsă de 5 ani, cumpărătorul va înregistra datele pe platforma online https://oppomobile.md/garantie_5ani/ a distribuitorului autorizat, indicând informațiile solicitate, după care va primi confirmare pe e-mail-ul indicat.
  5. Garanția de 5 ani se acordă doar după înregistrarea pe platformă distribuitorului autorizat în termen de 30 de zile de la data achiziției (data din bonul de plată). În cazul în care clientul nu se înregistrează pe platformă în termen de 30 de zile, produsul va beneficia 2 ani garanție legală și nu va participa la campania ”Garanția de 5 ani!„.
  6. Pentru a beneficia de servicii de suport tehnic și reparații conform Garanției de 5 ani, utilizatorul va prezenta personalului de la OPPO Service Center a distribuitorului autorizat, bonul de plată păstrat și telefonul.
  7. Produsul vândut are în componenţă piese electronice care necesită respectarea cu stricteţe a condiţiilor de folosire, transportare, păstrare, punere în funcţiune, exploatare, întreţinere şi reparaţie prevăzute în manualul/ghidul de utilizare, setul de instrucţiuni sau alt document relevant.
  8. Serviciile acoperite de garanție presupun reparația gratuită în cazul erorilor de performanță, a softului și altor defecțiuni de fabricare, în urma utilizării corecte în perioada de garanție.
  9. La aplicarea prezentei garanţii, prin „produs” se va înţelege numai dispozitivul principal, fără includerea accesoriilor (acumulator, încărcător, căști, card memorie, dispozitiv Bluetooth, husă, cablu de date, carcasă de rezervă etc).
  10. Toate piesele defecte survenite în urma reparațiilor în garanție aparțin OPPO Moldova Service Center.
  11. Pentru respectarea confidențialității clientului, recomandăm să faceti back-up al datelor personale (dacă este posibil) înainte de a preda dispozitivul spre reparație la OPPO Service Center.
  12. OPPO Service Center nu este obligat să asiste la procesul de back-up / restaurare a datelor clientului, și nu poartă răspundere pentru problemele legate de date, inclusiv pierderea sau dezvăluirea acestora.
  13. Pentru Suport Tehnic apelați la OPPO Care Center la numarul de telefon 078 200 900, de luni până vineri, de la 9-00 până la 18-00.

Criterii de neeligibilitate (în afara garanției):

  1. Dispozitivele care prezintă o deteriorare fizică, deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare greşită sau neglijentă, schimbări ale stării aparatului, păstrarea în condiţii improprii, funcţionarea la mari diferenţe de temperatură, care cauzează fenomenul de condensare internă, expunere excesivă la umezeală sau radiaţii solare, deteriorarea antenei sau a capacelor de protecţie sau neglijenței în utilizare; sigiliul aplicat de către vânzător a fost deteriorat, șters sau înlocuit.
  2. Folosirea necorespunzatoare și neîntreținerea produsului conform instrucțiunilor de la producător, care duc la deteriorare sau defecțiuni (utilizarea la temperaturi extreme, utilizarea accesoriilor neoriginale etc).
  3. Cumpărătorul nu a prezentat dovada achiziției: bonul de plată în original sau nu s-a înregistrat pe pagina oppomobile.md a distribuitorului oficial în timp de 30 de zile.
  4. Certificatul de garanție eliberat de un distribuitor neoficial OPPO Moldova nu este legibil.
  5. Uzura normală a dispozitivului, care include: carcasa din față, capacul din spate, butoanele, ecran etc nu sunt acoperite de Garanție.
  6. Dispozitiv dezasamblat, reparat și soft-uri reinstalate de către un reparator OPPO neautorizat.
  7. În cazul utilizării unor surse de alimentare, acumulatori, baterii sau accesorii diferite de cele aprobate de producător
  8. Accesorii OPPO, inclusiv încărcătorul, căștile și bateria externă nu sunt acoperite de servicii de garanție.
  9. Utilizarea de programe sau aplicaţii software, altele decât cele furnizate împreuna cu produsul, sau altele decât cele aprobate de producător
  10. Deteriorării şi/sau înlăturării seriilor (IMEI) sau sigiliilor, în cazul seriilor ilizibile sau a neconcordanţei dintre seria înscrisă în certificatul de garanţie, și cea înscrisă pe produs şi cea din programul (software) produsului.
  11. Intervenţii neautorizate asupra produselor software furnizate împreună cu produsul, schimbarea stării originale a produsului, inclusiv decodarea neautorizată.
  12. Apariţia pixelilor defecţi (puncte luminoase sau întunecate) pe ecranul telefonului.
  13. Defectarea ecranului, cauzat de un software dăunător sau neautorizat.
  14. Defectele mecanice provocate în momentul plasării cartelei SIM în produs.