Spot futuristic în stil Interstellar, OST de Hans Zimmer și un parteneriat cu National Geographic
OPPO lansează produsele sale de ultimă generație: smartphone-ul OPPO Find X3 Pro, OPPO SmartWatch co-designed cu Find X3 Pro, căștile Enco X, și ne povestește despre recentele sale proiecte sustenabile.
– Spotul futuristic ”Awoken Colour” în stil Interstellar, cu OST creat de renumitul compozitor Hans Zimmer.
– 2121 Future Photo Project – campania ”Endagered Colour”, demarată în parteneriat cu National Geographic, în care amintirile și culorile captate de camera OPPO vor fi stocate până în anul 2121.
”Imaginea face cât o mie de cuvinte. Vorbim de lucruri minore, dar cu adevărat importante. Haideți să împărtășim momentele frumoase din prezent cu generațiile din viitor!”, ne îndeamnă global brand ambasadorul OPPO – actorul englez, Eddie Redmayne.
De-a lungul timpului, OPPO și-a ales cu grijă partenerii, a investit în colaborări de succes și de durată, alături de oameni de creație, street-artiști, documentaliști și fotografi, actori și designeri.